Bereikbaarheid telefonisch
06 104 909 31
Ik ben telefonisch bereikbaar tijdens de openingstijden van de praktijk. Mogelijk ben ik even niet beschikbaar in verband met consulten in de praktijk. Als je teruggebeld wilt worden, laat dan even een voicemail bericht achter? Spreek duidelijk je naam en telefoonnummer in en ook graag waarvoor. Ik streef ernaar je dezelfde dag nog terug te bellen, in elk geval zo spoedig mogelijk.
Je kan ook een berichtje sturen via Telegram of Signal (zie hieronder).
Bereikbaarheid Apps
Joyce / Joyce Hogenbirk / 06 104 909 31 – vanaf februari 2021
Vanaf februari 2021 ben ik niet meer bereikbaar via WhatsApp.
Kan me niet schelen wat WA wel of niet deelt, privé is privé. Het is niet de bedoeling om informatie van welke aard dan ook te delen met Facebook. Ik voel me verantwoordelijk voor de veiligheid van privacy gevoelige informatie die cliënten met mij delen. Voor zover ik daar invloed op heb.
Ook al wordt er gezegd dat er géén bewijs is dat WA privé berichten gaat censureren omdat het er geen toegang toe heeft, voelt het voor mij niet meer goed om WA als communicatie middel te gebruiken.
Daarom ben ik vanaf heden alleen bereikbaar op Telegram of Signal. Voor wat het waard is zal ik maar zeggen … Het zijn rare tijden…
Bereikbaarheid e-mail
info@praktijkuitenthuis.nl
Je e-mail beantwoord ik je zo spoedig mogelijk.
Als je teruggebeld wilt worden kan dat ook, geef dat dan wel even aan in je e-mail met je telefoonnummer en wanneer je bereikbaar bent?
Afspraak maken voor consult – goed om te weten
Behandeling alleen op afspraak en volgens de huidige geldende maatregelen.
Wet- en regelgeving
Een consult bij mij als natuurgeneeskundig consult is niet geheel vrijblijvend en vanuit deze hoedanigheid ontstaan een aantal verplichtingen voor mij als therapeut en voor jou als cliënt.
Als natuurgeneeskundig therapeut heb ik te maken met wet- en regelgeving voor praktijkvoering. Daarnaast worden door de aansluiting bij de Beroepsvereniging BATC, door zorgverzekeraars eisen aan de behandelingen gesteld, en heb ik te maken met de Wkkgz (Wet kwaliteit, klachten en en geschillen zorg) en de bedrijfs- en beroepsaansprakelijkheidsverzekeringen. Dit bepaalt grotendeels de werkwijze en de spelregels.
Cliëntendossier
Van elke nieuwe cliënt moet een cliëntendossier worden aangemaakt. Ongeacht de aanleiding van je afspraak. In het dossier wordt o.a. je persoons- en contactgegevens vermeld (volgens de regels van de AVG), de aanleiding van je klacht en de vorderingen van je behandelingen.
Een onderdeel is het intakeformulier welke je per mail krijgt toegezonden. Deze graag op je pc invullen (opslaan) en aan mij terugmailen.
Met deze gegevens kan ik een dossier voor je aanmaken.
Tevens maakt een behandelovereenkomst deel uit van het dossier, welke we bij het eerste consult zullen bespreken en ondertekenen.
Samenwerking voorop
Wat ik ga behandelen en hoe, doe ik altijd in overleg met jou!
Jij kent jouw lichaam het beste, dus we gaan je herstel samen aanpakken! Ik vind samenwerking heel erg belangrijk. Dat we te maken hebben met wat regeltjes is soms jammer, komt misschien als veel en ingewikkeld over, maar uiteindelijk helpt het wel tot het beste resultaat te komen.
En daar doe ik het voor! Jij ook? 🙂