Arbeidsomstandigheden
Praktijk Uit & Thuis biedt een breed divers aanbod aan als het gaat om gezondheids- en welzijnsbevorderende maatregelen (arbo, gezondheid, preventie en vitaliteit) die uitstekend passen binnen het Arbeidsomstandigheden beleid van een onderneming.
Naast de passie voor gezondheidsbevorderende handelingen, zijn de persoonlijke contacten een belangrijke drive voor mijn dienstverlening. Ik vind het leuk deze te kunnen uitbreiden buiten mijn praktijkruimte en mensen te ontmoeten die ik anders niet ontmoet zou hebben. Zonder het persoonlijke contact kom ik niet tot de kern en blijft mijn behandeling oppervlakkig. Het typeert meteen wie ik ben. Ik houd ervan om de diepte in te gaan, net zoals ik een holistische visie heb en niet ga voor symptoombestrijding maar op zoek ga naar de oorzaak van je klachten. Als er geen klachten zijn, haal ik veel voldoening uit het geven van de massage die bij je past, zodat jouw immuunsysteem en je ontspanning in korte tijd weer een enorme boost krijgen.
25 minuten behandelingen
Sinds 2005 werk ik op locatie bij bedrijven. ’25 minuten sessies’ is de nieuwe naam die ik gegeven heb aan stoelmassage bij bedrijven, ook wel bekend als bedrijfsmassage. Waarom een andere naam? Omdat ik meer mogelijkheden te bieden heb dan alleen stoelmassage.
In de 25 minuten sessies gaat het om gezondheidsbevorderende handelingen, ontspanning, klachtenbehandeling, betere balans tussen lichaam en geest, en preventie. Ik hanteer verschillende therapieën, behandelmethodes en -technieken, en massages met of zonder olie. Net wat je wilt, net wat er nodig is.
Daarnaast ben ik ook vertrouwenspersoon.
Ik heb jaren lang goede ervaring met deze sessies, met zeer goede resultaten, waar bedrijven en hun medewerkers erg blij mee zijn!
Werkplek onderzoek en advies – op kantoor en thuis
Werkplekken kennen we op kantoor, maar het lijkt nu een nieuwe trend: thuiswerken. Meestal zijn werkplekken op kantoor goed ingericht, maar hoe is dat met je thuiswerkplek? De verantwoordelijkheid van een bedrijf voor een goed ingerichte werkplek houdt niet op bij de uitgang van het pand. Die verantwoordelijkheid geldt ook voor thuiswerken en voorkomt onnodig kosten aan ziekteverzuim.
Hoe is dat voor jou? Zit je goed, vind je het fijn om er te zitten, heb je een eigen plek? Houd je rekening met je houding, je ergonomie, of weet je niet goed waar je op moet letten? Zijn er misschien (beginnende) klachten aan rug, nek, schouders, armen, polsen, handen? Of houd je het niet lang vol, heb je hoofdpijn, en weet je niet goed waardoor dat komt?
Ik heb jarenlang ervaring in het geven van werkplekadviezen over werkplekken op kantoor maar ook thuis.
Laat me weten als je vragen hebt. Of je nu een bedrijf bent met meerdere kantoorwerkplekken, als je medewerkers thuis werken, of als je zzp-er bent en je wilt graag advies.
Dan kijk ik op kantoor of thuis met je mee (ter plaatse of via beeldbellen) zodat je weer optimaal kunt werken. Klachtenvrij, effectief, met energie en plezier!
Ook benieuwd wat we eventueel voor elkaar kunnen betekenen,
heb je vragen of wil je een afspraak maken?
Bel / WA : 06 104 909 31
Mail : info@praktijkuitenthuis.nl
Joyce Hogenbirk
Ter voorkoming van misverstanden : ’25 minuten sessies / stoelmassage / werkplekadvies’
komen niet in aanmerking voor vergoeding van zorgverzekeraars.