Contact

Openingstijden PRAKTIJK Uit & Thuis
Lemsterpad 54 A – 19
8531 AA  LEMMER

maandag:10.00 – 20.00 uur
dinsdag:10.00 – 20.00 uur
woensdag:10.00 – 20.00 uur
donderdag:10.00 – 20.00 uur
vrijdag:10.00 – 17.00 uur
zaterdag:gesloten
zondag:gesloten
 

Wachtruimte

Alle consulten in de praktijk zijn alleen op afspraak.
Er is een kleine wachtruimte in de hal.
Als de tussendeur dicht is, graag wachten, je wordt op het tijdstip van je afspraak vanzelf opgehaald.

Behandelovereenkomst

Conform wet- en regelgeving ben ik verplicht een behandelovereenkomst (wederzijdse afspraken) met je af te sluiten.

Benieuwd hoe deze overeenkomst eruit ziet? Kijk dan hier.
Wil je meer weten over de AVG privacyverklaring van deze praktijk, ga dan naar deze pagina.

Toegankelijkheid en parkeren bij de praktijk

De ingang van de praktijk is vanaf het Lemsterpad gezien, links aan de achterzijde, op de hoek.
Er is volop gratis parkeergelegenheid direct bij de ingang van de praktijk.

De praktijk is gevestigd op de begane grond en daardoor zeer goed toegankelijk voor mindervaliden, en cliënten in een rolstoel.

Bereikbaarheid telefonisch
06 104 909 31

Ik ben telefonisch bereikbaar tijdens de openingstijden van de praktijk.

Als je teruggebeld wilt worden, laat dan even een voicemail bericht achter? Spreek duidelijk je naam en telefoonnummer in en ook graag waarvoor je wilt dat ik je terugbel.
Je kan ook een berichtje sturen via WhatsApp of Telegram (Joyce Hogenbirk).

Bereikbaarheid e-mail
praktijkuitenthuis@gmail.com

Je e-mail beantwoord ik je zo spoedig mogelijk.
Als je teruggebeld wilt worden kan dat ook, geef dat dan wel even aan in je e-mail met je telefoonnummer en wanneer je bereikbaar bent?

Afspraak maken voor consult – goed om te weten

Wet- en regelgeving
Een consult is niet geheel vrijblijvend Door het maken van een afspraak ontstaan er over en weer verplichtingen voor mij als therapeut en voor jou als cliënt.

Als “BATC Complementair Therapeut” heb ik te maken met wet- en regelgeving voor praktijkvoering. Daarnaast worden door de aansluiting bij de Beroepsvereniging BATC, door  zorgverzekeraars eisen aan de behandelingen gesteld, en heb ik te maken met de Wkkgz (Wet kwaliteit, klachten en en geschillen zorg) en de bedrijfs- en beroepsaansprakelijkheidsverzekeringen. Dit bepaalt grotendeels de werkwijze en de spelregels.

Cliëntendossier
Van elke nieuwe cliënt moet een cliëntendossier worden aangemaakt. Ongeacht de aanleiding van je afspraak. In het dossier wordt o.a. je persoons- en contactgegevens vermeld (volgens de regels van de AVG), de aanleiding van je klacht en de vorderingen van je behandelingen.

Een onderdeel is het intakeformulier welke je per mail krijgt toegezonden. Deze graag op je pc invullen (opslaan) en aan mij terugmailen.
Met deze gegevens kan ik een dossier voor je aanmaken.
Tevens maakt een behandelovereenkomst deel uit van het dossier, welke we bij het eerste consult zullen bespreken en ondertekenen.

Samenwerking voorop
Wat ik ga behandelen en hoe, doe ik altijd in overleg met jou!
Jij kent jouw lichaam het beste, dus we gaan je herstel samen aanpakken! Ik vind samenwerking heel erg belangrijk. Dat we te maken hebben met wat regeltjes is soms jammer, komt misschien als veel en ingewikkeld over, maar uiteindelijk helpt het wel tot het beste resultaat te komen.
En daar doe ik het voor! Jij ook? 🙂